Wednesday, March 9, 2011

the journey begin...chapter1+1

na na na,,,,ganu kiteww...wakakaka
yeah,,,dean telah pong balik dri terengganu...

ok, so adakah ni sambongan daripada entry the journey begin...chapter1??
mungkin lah...so tengok jela ea...
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
oh tidak!!!
nampaknye bukan...sebab...
kalo sambongan entry tu adalah the journey begin...chapter2
sbnrnye 1+1 ni cume iklan jek...
sebab sumber gambar2 bg trip aku ke terengganu msih lom dapat...
huk3...
so kt cni saje je aku nk merapu...

nk share story pon,,rasenye xde ape yg aku nk cite..
aku cume leh ckp,,pas trip  ni,,aku terpaksa bergelumang pulak
dengan assaignment2 n tutorial2 n jugak latihan2 past semester...
[aku ingt dapat rileks ckit pas trip,,,xdpt ropenyer,,,]

so,,minggu yg agak sibuk[lagi skali]
hujong minggu ni nk kne hadiri modul kenegaraan untuk part5,,
dan jugak,,if ade mase,pas modul aku nk balik ke kampong halaman,,,
[da bpe abad ntah aku xbalik]
sbb kalo dkira gune tahon hijrah,,
aku xkn dapat balik sampai cuti study week nnt,,,
jadi, better aku amek mse trluang pas modul ni utk balik kampong
[walaupon sekejap jekk]

malas nk merapu panjang2...
bai.
mR_cOkELat(",)

No comments:

Post a Comment