Thursday, November 17, 2011

aku admire kau.

sekarang ni aku tengah angau kt gadget balek..
sesuatu yg merisaukan..
sebab dulu gadget2 ni la yg wat aku kehabisan duit..
bayangkan lah, dulu stiap 1tahun genap, aku akan tukar fon..
tapi aku da lupekan hobi gile gadget tu sejak aku masok U.
duit pikir nak buat makan je,,hehehe

now, bile tengok promotion2 yg ade kt tV,or paper..
aku da mule rase nk kembali kat hobi lame aku..
tapi...banyak perkare aku kne pikir,,
pertame sekali duit lah,,,kalo takde duit,, ape pon tak boleyy...

gadget2 yg aku idamkan...
(buat mase sekarang la)

eh yg ni da dapat..hehehe













bende yg bleh snap2 ni tetap jadi idaman..










'piring' android ni aku nk sekeping..ngeh3













blackberry bold 2 white, come to papa...hahaha




























gadget yg atas sekali tu aku da pon guna sekarang,,
not bad, walaupon aku cume mampu beli yg 2nd hand jekk
[sedih sbb xdpt beli baru,bajet xckup sbb fon lame rosak xkne waktu]
gadget ke2 tu plak mmg da jd idaman aku sejak 2tahun lepas,,
tak tau la bile mampu nak beli..
yg ke3 tu pulak, aku baru je bulan ni rase jatuh hati kt benda tu..
samsung galaxy tab 10.1, bile ko nk jadi milik aku..hihi..
and the last is, ape yg aku idamkan sekarang..
diulangi, sekarang okey..huhu..
so gadget yg last tu la yg aku target akan aku miliki paling awal..
insyaAllah awal 2012 aku akan miliki..hehe
kawan2, jgn jelez ea..~cehh,macam da dapat je kn,,lalalala~

ehh jap2,,aku bru teringat...
ade lg1 bende yg aku admire..
da lame aku usha..
tapi bende ni bukan sejenis gadget..
tapi kenderaan..
apekahh...jeng jeng jeng...













ni dia,,,
aku da lame mngidam nk bende ni...
tp tu la..nk buat downpayment pon xlepas2 lg ni..
agak2 ble la dapat..
dahla production xkuar lagi...
harap2 jgn la abes stok kt kedai2 moto nnt time aku da cukup duit...
hehehe...

~harap2 1 hari nanti korang akan nampak
aku dengan gadget2 n moto kt atas ni ea..
jangan risau, aku xkedekut..nak pinjam boley je..
tapi jgn wat atok suda la ea..hehe
ok chow,,,bai.

No comments:

Post a Comment