Monday, January 3, 2011

.:kembalinya mR_cOkELat:.

yeah...mR_cOkELat dah pon kembali..,,
dah lame tak ke tempat ni....
ayat cam poyo,,tapi aku terpaksa jujur,,,
aku hagak rindukan suasana kt sini,,,
dan arini...aku dah pon kembali..,,
dengan gelak tawa beramai-ramai,dengan kawan2 yg aku da lame xjumpa....

HAHAHAHA....
apekah????

ini dia...tempat yg aku maksudkan...












2 bulan aku tinggalkn tempat ni...
merehatkan diri...[bukan memberatkan diri okeh]
ni kali ke3 aku lalui tahun baharu kt kampus ni..
bermakna,,ni merupakan tahun terakhir aku jadi pelajar diploma...
dan jugak tinggal 2semester lagi aku perlu lalui sbg pelajar diploma...

~hope tahun baharu ni,,ade perubahan dalam hidup aku kt kampus ni...
dan tanpa segan silu aku akui,,aku mmg sayangkn kampus ni....
aku jugak bangga menjadi student kt sini..
lantaq la org nk ckp ape...
aku da muak la dengor,..
'wei,apela study dlm hutan...temankn monyet ape...'
org yg ckp cmtu,,mereka adalah golongan yg xsedar dek untung,,,
pd aku, tuhan tentukan student2 utk blajar kt sini,,
bior diorg sedar dan lebih sayangkn alam sekitar...
~ade hikmah semua ni....

wokeh,,chow dulu...daaaaa,,.,,
mR_cOkELat (",)

2 comments:

  1. xkire r hutan ke pe..but this place mmg SUPERB..hahah..walau kawan ngan monyet..monyet x bley cakap cam mulut manusia yg tempayan..wee..;p

    ReplyDelete
  2. mmg btol....cume yg study kt cni je tau kn ape nikmat nye...
    ~mulot org,,luaran je sme dgn monyet...
    tp busuknye,,xspe yg tau..hahaha

    ReplyDelete