Friday, April 22, 2011

nak tension ke nak gelak??

hahahahahahhaha...

hadoiii....
aku pon xtau nk bayangkan..
nk share ckit jek..
tadi 1st paper aku utk final sem ni..

besela time first paper ni,,mesti banyak ragam..
datang lambat dah tentu la
[padahal da 2sem duk luar,,msh xpandai bajet time,bengong]

nak d jadikn cite,,
aku masok dewan lambat tadi,
then cam bese lah,,kalo dah lambat tuh,,
kene lah duduk row paling depan sekali..
dan sbenor2nye,,aku memang suke duk dpan..
[dpat cuci mate dgn budak2 barisan yg depan lg1 tu..ngee]
hehehe...
dah mngarot pulak,,
camni,,aku tgh kelam kabut n cam kusot ckit la sbb lmbat,,
plus tgk soalan pulak cam xpernah blaja..
[alasan sengal bg student]

tgh fokus2 plus kerot2 muke tgk soalan tu kn,,
'gedebukk!!'
eh, bunyi ape tu??
kalo nk tau, ade sorang pmbantu pengawas exam tergolek tepi meja aku..
adoii,,,kesian pon ade..klakar pon ade...
aku nk tlong,xleh..sbb die jnis gurl yg alim2 ulamak,..
mane x nye, pkai jubah,,then tdung labuh..
mase jatuh tu pulak,,istigfar pnjg die...
bukan cam gadis2 laen..kalo nk jatuh.. tergedik2 konon2 melatah...
goli ketiak den dongar,,,wakakaka
lgpn kn tgh exam..so aku wat2 fokus jela..
~kalo korang nk tau,,aku cube utk tahan gelak spnjg exam td..
mmg jahat la kalo aku gelak on the spot td,,lgpn bdk2 dpn aku prasan aku cover gelak...
xlame pastu,,ade sorang bdk pon nyaris2 jatoh kt c2...
aku tgk ckit2,,mmg lantai kt area tu agak licin...
[mgkin org maen boling kt c2 kot,]
aishh aku da rindu sgt nk memboling ni...huhuhu

so last2 aku diam jek...
tahan punye tahan...
3jam pon da tamat..
paper pon dah anta..
malas nk cite pasal paper tu dah..
ok bai.

2 comments:

  1. hei mr cokelat!!!!
    hahahhaah....
    nasib baik awak tu cover gelak...heheheh
    tp kan kesian gak kat dia..heheheh

    ReplyDelete
  2. Haha.. Sumpah kelakor cite ko nie.. Aku yg baca ni pun gelak guling2 kot.. Haha..

    ReplyDelete