Monday, April 25, 2011

ok jom ke laut!!!

post sedih kali ni...
~ sesi luahan perasaan...hurmmm...
petang tadi aku baru menghabeskn paper final yg ke3..
tau ape yg berlaku???

KE LAUTT!!!!!

sebab aper??
sebab entah...
sem ni aku down ckit...
[tapi aku rase bkn ckit,,tapi down banyak]
org tengok aku mcm ok je...
pdhal cam t%&k...

sem ni,,,dua paper aku yg dah confirm2 ke laut...
sorry to mak ayah..anak mu xbpe bagos sem ni...
xdpt nk hepykn kalian..
anak kalian kurang geliga sem ni...

aku harap aku dpt cover utk 3paper pasni...
aku nk wat yg terbaek utk 3paper ni...
aku nk usaha btol2...
harap2 berjaya...
mak ayah,kawan2,,tolong doakan aku...
aku xcukup kuat...

sekian..
yg berduka..











mR_cOkELat ;'(

3 comments:

  1. Ape bole buat...Jgn down la...
    Mrs cokelat kaw ad bg smngt??
    So smngt k???

    ReplyDelete
  2. hey mr cokelat...

    dh buat yg terbaik..kita berserah kepada DIA

    ReplyDelete
  3. sesame lah kite ke laut ye. hahaha

    ReplyDelete