Friday, September 23, 2011

tentang aku

tajuk dah macam 1st entry plak kn..hehe
xdela,,tajuk ni aku pick sebab nak cite ttg aku
sepanjang aku diam xtulis ape2 kt blog yg berhabuk sgt ni..

aku bukan nk buat cte dalam format karangan pon..
tapi just by point jek..
=> cehh,,ayat2 orang tgh final exam.,xbleh blah seyhh...huhhu
so, i'll start listing my points..lets go~

1.sejarah keluarga tercipta : abang aku dpt baby pagi raye..awesome!!baby boy..^.^
2.raye aku bese2 je xcm selalu : sebab baju raye TAKDE!!
3.cuti raye cume sminggu : so no raye for this year!
4.time raye final pon mule.
5.masalah dalam kehidupan harian : insyaAllah da setel..[alhamdulillah]
6.aku buat satu pengorbanan : xnk cite lebih2,aku je yg tau.
7.dapat pengalaman hidup : mematangkan diri aku.pon xnk cite lbih2,aku je yg tau.hee
8.ok tu jek.

hehehe...sila abaikan point ke8 tu sbb tu bkn point pon,,,
ok tu je kot point aku,dah bleh start buat essay da dgn point2 yg aku da listkn tu..

p/s : utk kawan2 diploma : selamat menghadapi peperiksaan akhir anda!!
ok babai!!^_^

No comments:

Post a Comment