Thursday, September 29, 2011

the meaning of 'kawan' -vol1.

aku speecless.
aku macam tak caye,
ape dah jadi ni..
macam ni ke kawan..
aku ikhlas kawan dengan sume orang..
tak pernah pon terlintas untuk buat kawan sndiri terluka.
tapi tak sangka, aku yg terluka sebab kawan.

kawan ni word yg susah untuk diterangkan.
sebab macam2 bole jadi ble kite da tau ape makna word ni.
kawan banyak maksud. kawan sejati, kawan gelak tawa, kawan berduka.
kawan jugak selalu bawa makna dalam hidup kita,
mungkin kawan kita dulu tu orang yg paling kita benci, kita menyampah waktu mula2 kita nampak dia.
tapi at last, die la yg selalu ade mase lita susah, mase kita senang.. kita xjangka sume tu kan,
and in other side, kawan yg kita percaya, kawan yg kita sgt setia pd dia, khianat kita..
itu pon kita tak jangka..

tetiba teringat sume kenangan aku dgn kawan2 aku.
macam2 rupenye yg aku dah lalui dengan diorg...
susah senang, sedih...complete pakej la..
dengan diorg, aku tau camne nk hidup sendiri.
banyak gembira berbanding sedih.
terima kasih sebab sudi jadi kawan aku,
walaupon aku ni tak terlalu sempurna utk jadi kawan kamu semua,,

aku harap persahabatan kte xkn putus walaupon pasni kte da xsame tempat dan haluan..
good luck kawan2...

[ayat yg paling atas tu situasi utk next entry..just wait]

No comments:

Post a Comment