Wednesday, October 12, 2011

perpisahan ini..

..di sini bermulanya, pertemuan yg terakhir,,
sumpah sedih sekarang ni,
saat yg aku tak nak, ia datang jugak akhirnya..
hari yg aku berat sangat nak hadapi, tiba jugak akhirnya..
hari ahad, 09-10-11..di tarikh yg sgt menarik ni, ada sesuatu jadi,
hari terakhir aku same2 dgn kwn2 diploma..
same2 duduk dalam dewan yg pertemukan kami dulu..
untuk paper terakhir semester ni,,
aku keluar awal, bukan sebab da puas dgn jawapan,
tapi aku tak nak air mata aku jatuh depan kawan2..
sorry kawan2 if xjumpe korang aritu,,

next, gambar akan menceritakan semua ni..
-->  persahabatan aku, memori aku..

ajam, kau dah cerah..hahaha

my bestfren,ana mane kamu??huu

jejaka-jejaka senior

kenangan terindah di ladang puyuh

kamu lecturer, kamu kakak ku =)

last dinner DBS.

on the way to BBQ.




'love' formation by us

one big happy family =)

permulaan kami

permulaan kami.
my lovely siblings =)

jangan lupe aku ea kawan!



last BBQ with all of them. gonna miss it!

 
the best presentation ever!!sweet memory..


































 hope sume ni akan kekal sebagai memori indah dalam hidup aku dan kalian semua,, jangan lupakan aku ok...=)








1 comment:

  1. Nak komen byk :

    1) Header cantik, sebab kita yg amekkan gambar.
    2) Permulaan kami -- awk dgn is comel gilozzz. Berbeza dgn skrg. Nampak laa dah 'besar'
    3) 'love formation' by us dengan one big happy family buat kita nangis bila baca entry ni.

    Insya Allah, semua ni kekal sebagai memori indah. And, will not forget you! *promise*

    :)

    ReplyDelete