Thursday, December 8, 2011

sejarah hari ini

hari ni dalam sejarah.
aku bangun2 tido gi kelas tghari tadi.
(oss,aku sempat solat zuhur dlu okeyh)
takde mood, ~zero!~

jalan sorang2, cam org xbetol. ye lah, mamai bangun tido plus takde mood,,
sebab...td first time aku masok kelas tu..tak tau ape situationnye...masok2 leture tak sampai lg,,
aku duduk belakang sorang2.. ngantok!!
susah sbenarnye bile niat nk dtg kelas tu tak ikhlas..so kene gak gagahkan.
lg pon mase solat tu aku mintak padaNya biar hati aku ni lembut utk g kelas..lambat ckit la lembutnye tu..
bile budak2 lelaki klas tu da masok, bru aku try nk ssuaikan diri..sebab aku tgk bdk2 pompuannye cam seram jek...huuuu
alhamdulillah lembut jugak hati aku...aku da boleh layan dgn susane kelas tu..
lecturer pon style..so kre on jela kt kelas tu..
tapi dugaan dtg lg..
QUIZ!!!
apehal ttbe ade bnde alah ni pulak time aku masok kelas...adoi...
tapi bukan jawap soalan..kne present by group ttg topik yg aku blajar time lecture pg td..
ok takpe, aku redha je.,nasib aku faham konsep yg diajar tadi tu..
tapi aku terpaksa buat muka pelastik yg amat ble present kt depan tu..
yela, aku da la super senior, dgn dapat nickname 'sifu' dari miss yg ajar td tu..
segan siakk...sabor jelaa...senyum pon buat2 jek...
sorry sgt2 mmg nmpk tak ikhlas senyum aku td...

acctually, kelas aku sangat full arini..
from 8 a.m. until 6 p.m.
so that msti korang dapat bygkn kenape senyum aku jadi pelastik...

tu jela sejarah utk aku arini...
(aku tak pernah penat sepanjang aku belajar, tapi arini tak tau kenape aku jadi camni..ohh mungkin ade masalah lain...tak payah la share..aku tak harap simpati pon...)


1 comment:

  1. dik,kelas full package ni memang 'best'..once bila dh sampai ke tahap akak, mostly kelas akan full package. so teruskan usaha ye..;)

    ReplyDelete